הפיגועים נמשכים: צעיר נפצע מאבנים בירושלים

    קובי פינקלר | צילום: רשות המעברים, מדברים תקשורת No Comments on הפיגועים נמשכים: צעיר נפצע מאבנים בירושלים
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הטרור הערבי נגד יהודים אינו פוסק: הבוקר נפתח, כבכל בוקר כמעט בשבועות האחרונים, עם ניסיון דקירה של מחבלת פלסטינית כנגד מאבטחי רשות המעברים במשרד הביטחון.

    המחבלת הגיעה למחסום מעבר אליהו הממוקם על כביש 55 סמוך לאלפי מנשה, כשהיא אוחזת בסכין. המאבטחים במעבר קראו לה לעצור מספר פעמים, וכשזו לא עצרה ביצעו ירי ונטרלו את האיום.

    בכליה של המחבלת נמצא מכתב התאבדות שבו כתבה "אני לא יודעת מה יקרה לי בסוף הדרך. אני עושה זאת בדעה צלולה. זאת כהגנה על המולדת, על הנערים והנערות. איני יכולה לסבול את מה שאיני רואה ואני לא יכולה לסבול יותר. הוריי, אבי, איני אחיותיי, סלחו לי על מה שאעשה. אני אוהבת אתכם. במיוחד ארוסי. אני מצטערת על כל מה שיקרה לי בדרך ושזו הדרך בה אני מסיימת."

    סכין מחבלת

    שעות אחר כך, בשעות הצהריים המוקדמות הגיעה מחבלת צעירה כבת 16 למחסום בסמוך למערכת המכפלה בחברון והשליכה סכין לעבר כוחות הביטחון במקום. כוחות מג"ב עצרו את המחבלת והעבירו אותה לחקירה.

    בשעה האחרונה נפצע צעיר יהודי קלות מאבנים שהושלכו לעברו בעת שרכב על אופנועו בסמוך לישיבת בית אורות במזרח העיר. הוא פונה לבית החולים לקבלת המשך טיפול.

    בתוך כך חשפו כוחות הביטחון ובהם שירות הביטחון הכללי, בסיוע צה"ל ומשטרת ישראל,  חוליית טרור עממי, שביצעה, במהלך השנים 2015 – 2014, שורת פיגועי טרור עממי בציר 45 (המשכו של כביש 443, לאחר צומת עופר). בין הפיגועים: השלכת 4 בקבוקי תבערה, סמוך לצומת עטרות, ב-30 יולי 2015.



    0 תגובות